.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مصرف بنزین در روزهای برفی ساری به ۴.۳ میلیون لیتر رسید
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ساری گفت: مصرف بنزین با تعطیلی جایگاه‌های عرضه سوخت سی ان جی در سه روز بحران سرما به حدود ۴.۳ میلیون لیتر رسید.

به گزارش شمال نیوز، حسینعلی طالبی صبح سه شنبه پس از بازدید از شهرهایی که دچار قطع گاز شده بودند در جمع کارکنان نواحی تابعه اظهار کرد: میانگین مصرف سه‌روزه بنزین در سطح شهرهای منطقه ساری حدود ۲.۷ میلیون لیتر است که در زمان افت و قطع گاز که منجر به تعطیلی جایگاه‌های عرضه سی ان جی شد به عددی بیش از چهار میلیون و ۳۰۰ هزار لیتر تغییر پیدا کرد.

وی منطقه ساری را به‌عنوان یکی از مناطق موفق و توانمند در راستای ذخیره‌سازی و توزیع سریع انواع فرآورده مایع معرفی کرد و گفت: موفقیت در انجام به‌موقع سوخت‌رسانی در بحران اخیر در شناسایی و ارزیابی وضعیت‌های مشابه سالهای گذشته ازجمله بحران سرما و قطع گاز سال ۸۶ است.

وی در ادامه ضمن تقدیر از تلاش گران منطقه ساری در امر سوخت‌رسانی خاطرنشان کرد: حضور نیروی بسیجی و متخصص با همکاری تنگاتنگ راننده تانکرهای حمل سوخت در منطقه ساری موجب شده با برنامه در جهت مدیریت و کنترل بحران در هر ۲۴ ساعت حدود ۲۰۰ تانکر بنزین از انبار نفت ساری بارگیری و در مجاری عرضه تخلیه شود.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ساری با ابراز خوشحالی از پایان بحران زودهنگام سرما در مازندران، افزود: امید است با توجه به برودت هوا در ماه‌های آتی، همچون سال‌های گذشته هیچ مشکلی درامر سوخت‌رسانی نداشته باشیم./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.173 seconds.